|   | 
                        Het ontwerpen en implementeren van Veranderingsprocessen | 
                          | 
                      
                      
                         
                          De Koning & Partners richt zich daarbij op het brede scala van   uitdagingen waar organisaties en individuen voor staan bij   veranderingsprocessen. 
                               
                          Bijvoorbeeld: 
                          
                            - herontwerpen van organisaties,   teneinde ze meer markt-, klantgericht en kostenbewust te laten   functioneren,
 
                            -                               het adviseren en begeleiden bij fusies, overnames en het   verplaatsen van activiteiten naar landen met lage (loon)kosten,
 
                            -                               implementeren van Client Relationship Management and Client Experience   Management modellen,
 
                            -                               het ombuigen van weerstand tegen verandering bij   medewerkers naar het verhogen van individuele betrokkenheid en invloed,
 
                            -                               versterken van effectieve samenwerking en slagvaardigheid van teams,
 
                            -                               inzichtelijk maken van de organisatiecultuur, met haar waarden, normen, rituelen   en symbolen,
 
                            - omgaan met multiculturele verschillen in de relatie met   klanten en in het leidinggeven aan internationale teams.                            
 
                          |